19 April 2012

Alhamdulilah...mak da ok ckit..=D

salam...


lamanya aku tk update kan..


mcm2 berlaku minggu lepas...tp biar je lah...janji keje aku jalan..


skrg mak aku duk umah aku...masa cuti pertabalan agong hr tu...abg aku dr penang bwk mak aku ke sini..


kesian mak aku...dua minggu lebih tk lalu mkn...kat kmpg tkde sape nk jaga die sgt...so abg aku angkut die ke sini utk refer ke hospital putrajaya...


di hospital mak aku kene msk air smpi 2 botol...lau tk mmg kering mak aku...dah tk lalu mkn kan...mmg kurg air la...alhamdulilah...lps je msk air mak aku ok ckit....dan tk dimasukkan wad...discharge hr tu jgk...hehhe


dan hr ni sudah msk 9 hari die kt umah aku...dan alhamdulilah..mak aku dh lalu mkn ckit...cume mash tk larat nk bangn je...dan die msh ade checkup hospital kt sini...


ok la dr duk kmpg yg tkde sape jaga...bapak aku sibuk ngn kedainya...abg aku pun sama gak...duk cni ade gak bibik aku teman dn tgkkan die time aku keje...


bila nk blk kmpg aku tk tau..mak aku cam dh suke duk cni..hehehe...erm tkpe la...janji mak ade kt cni sng aku tgkkan die....


k lah...smbl update smbl wt keje..


nnt aku update lg...


=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...