06 November 2012

Keje yg Banyak!

salam...

sorry....menyepi kjp....bz la...byk keje smlm ngn hr ni...tk sempat nk update...

ni br kesempatan...hihihi

tk tau nk update ape....aku alhamdulilah...cam biasa...cek bp pun cm biasa selang sehari...alhamdulilah...tekanan darah aku...so far normal stkt ni...tk tinggi sgt...syukur Alhamdulilah....hihihi..=D

kene buat smpi aku checkup kt klinik hr khamis ni...hope aku ngn baby dlm perut ni...sehat dan semua checkup ok...amin....=D

kjp lg en.suami dtg ambik...die sebulan ni..tkde boss...boss die g menunaikan haji...so keje die..cam ade dan tkde...opis die pggl br lah die g keje...lau tk duk umah je...tu psl kete die pki...senang nk kemana...so tugas die mengambil isteri je la...hikhik...

nnt bos die da blk mmg sll la blk lmbt..time ni la nk suh die buat ape2 yg ptt...huhuh....smbl leh jaga anak kt umah tu..huhuu..=D

nk update psl zafran ni...sian die..mggu lepas 4 mlm bdnnya panas je....siang ok...tiba mlm panas smpi 38-39 suhu panas die...riso btl aku....hr pertama panas da bwk g klinik swasta...mmg tekak die dah merah2...dan ade semput ckit...doktor tu da ckp nk bg antibiotik...tp smpi umah aku cek tkde plk antibiotik....dan msk 4 mlm...trs bwk die g ospital....nasib la siang die ok..aktif cm biasa...mlm je panas....cek2 upanya tonsil da bengkak...mana la tk demam...pastu kene ambik drh plk...mmg sah ade kuman kt drh disebabkan kuman dr tekak die...so ubatnya ubat demam dan antibiotik....aku dh agak...lau ade tonsil ni mmg antibiotik je ubatnya...ni doktor tk bg...mmg panas la 4 mlm tu...

Alhamdulilah....g hr ahad hospital....bg antibiotik...mlm tu tk pns da....lega ckit...sian die..dah le batuk...ngn panas nya....sian zafran...

stkt ni alhamdulilah ok...antibiotik kene bg dalam masa lima hr ni....dh lama si zafran ni tk kene demam panas...sllnya semput je la menyerang...kali ni semput tk sgt...demam plk...budak kan...nk membesar ni...mcm2...nk dpt akal baru yerr....

tkpe la...janji anak mama sehat...muahhh


k la korg...nk siap2 blk ni...

nnt aku update lg...



notakaki**: sok nk g KPM..ambik sijil PMR adik aku....sape nk itut...hihi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...