18 October 2010

Tumbuh GG atas Lak...hehe

mula2 malu nk tunjuk gg

Salam korang...meh aku nk citer psl anak aku ni ha...Abizafran.....masa umo die ckp 6 bln...gigi bwh die tumbuh 2 btg....skrg nk tumbuh belah atas lak....pun 2 batang...tumbuh kt bhgn taring lak tu...kelaka bila tgk die sengih....cuteee sgtt..hahahha...


sekali ha...die sudah meyengih...hehehe...

anak aku ni tumbuh gigi dulu..br la pndi nk meniarap...skrg dh pndi mengesot...nk merangkak akan dtg kot..sbb die dh angkat bontot nk merangkak...tp tk grk2....org tua2 kata lau tumbuh gigi dulu lmbt jln katanya....erm tkpe la..janji sehat anak aku...lambt2 janji ko pndi berjalan ye zafran....bila dah pdi begerak ni...mmg tk leh lepa la....kene pantau sll...lau tk..tau2 dah kt dapur...ehhehe....

k la korang..saje share psl anak aku ni ha....mmg best tgk dia membesar....kelaka pun ade..sbb zafran ni suke wt kelaka....hehehe...

nnt aku update lg k...

4 comments:

Anonymous said...

hehehe.. mmg best tgk keletah ank ni.. nia pn dh ada 4 batang gigi.. tp gigi dia gigi arnab la.. x tumbuh gigi taring dulu... hihihi... bab mengemas tu mmg rajin bebeno. Nia dh belajar berdiri dah.. org kata kalo berjalan dulu lmbt berckp.. hihih x tahu le betol ke x - syida

::.GeiNa.:: said...

uitt...igt sape la td..heheheh
erm ye ke...sama la anak kite ye...heheh..anak aku br nk merangkak..berdiri tk pndi lg...erm ye ke..nth la..org2 tua ckp kan..anak aku lak dh pndi sebut mamama...babababa....tu je la..lau nmpk aku he..mamamamam..hehhe..kelaka rasanya...=P

eMMe said...

geina, comei lak zafran senyum dgn gigi taring...hihihihi...

IedayahMuda said...

hahahaha...comey...gigi taring dulu yg tumbuh..kelakar la zafran nih....hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...