12 December 2011

budak tecik diserang semput...

Salam..


hr ni aku bersiaran di umah...hihihi....hari ni aku E.L...Abizafran tk sehat....demam+semput....


asalnya selsema hr sabtu lps....smlm bgn pg2 semput dah mai....dlm kul 10 pg aku bwk g ospital Putrajaya...ambik gas bg lega ckit semputnya....dah mcm aku dulu2 masa bujang2...asal semput je mmg kene g klinik@hospital ambik gas...lps ambik tu kurg la...blk umah je...aku bg ubat...die tido...bgn je tido mengamuk2...menjerit2 menangis....semput die serang blk....tk tau la knp....letih gak nk bg die diam...semua tk kene.....nasib baik tk demam...=)


lps maghrib aku tgk semput di makin teruk...semua bende tk kene....last2 aku bwk g hospital blk...ambik gas...dua kali pki...itu pon jenuh aku nk pkikan..mengamuk je...satu hospital tu dgr suara si zafran ni menjerit..masa bwk pg tu..elok je pki kan gas tu..nangis kejap je...kali ni mmg mengganas...hahahahh..


Alhamdulilah...lps dua kali pki gas...br lah ok ckit...kurg semputnya...doktor tk bg ubat pon...cume pg tu je bg ubat...dtg semata2 bg gas je....mmg kesian....mlm td pon tk tido sgt...sbb dak kecik ni tido tk lena...nasib tak ngamuk je...itu pun tido buai..satu mlm la aku hayun buai tu....huhuhu...


dan pg ni...aku terpaksa la EL..sbb bdnnya pns ckit...semput pun ade lg ckit....riso aku nk tggl kan ngn bibik..dak tecik ni pon asyik la melekat ngn aku....igt nk pantau la smpi tgh hr...kang dtg la keje...bila dh tgh hari...cam mls lak aku nk g keje...EL je la terus...dan Alhamdulilah....semput die kurg...demam pun dh kurg pnsnya.....


moga anak mama cpt baik tau....sian jgk tgk die semput...tido tk lena...semua benda tk kene....aku pun ade semput...so tau tk selesanya bila semput menyerang...huhuhu...


 k lah...nnt aku update lg...


dak tecik ni dh start mengacau....=D


k cauuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...