22 March 2012

Ceronoknya =D

salam semua...


aku bersiaran dgn menggunakan pc sendiri..hahahahh =D


keje dh msk 9 thn br merasa pc external sendiri...akhirnya dpt jugak...wakakakak...






dpt sbb kehendak kerja k..bos mintkkan...sbb byk guna external pc ni...dan bila dh duduk unit baru ni, so segala peralatan kene la complete kan...


dan yg plg best leh la smbl2 update blog....yahooooo..=D


terima kasih bos..terima kasih jgk pd unit IT...bg pc ni dan segala kelengkapan kt meja aku ni...bila dh msk thn baru ni semua la kene baru kan...


keje pon baru jgk...dan bertambah tk mcm dulu...br lah rasa tenang nk buat keje...lau tk mmg tk merasa nk duduk tmpt sendirik...=D


eh sori lah lama tk berupdate...kkdg bz la...ade saje keje menanti...wuwuwuwu...=P


ade org tag aku pon aku tk wat...sor kak zura...nnt sy buat erk...tp mcm dh lepas tarikh...tp tkpe...nk buat jgk nnt...tunggu k...


k lah...aku nk blk dah ni....dan esok aku cuti...beshhh nya....leh bgn lmbt...hikhik...=D


ade urusan yg kene settlekan...so kene cuti lah....


nnt aku update lg erk...


salam...=D

2 comments:

ZAIDAHTUL AKMAL said...

selamat seronok berblog dengan HDD sendiri....

lily lotus said...

pasnih kena jadi lebih rajinlah ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...