18 June 2012

rindu tau!

salam....


lama tk update kan....


tetiba time rehat ni leh update lak....so layan....=D


aku mcm biasa2 je....alhamdulilah...sehat semuanya...suami dan anak pon sehat alhamdulilah...


weekend hr tu opis aku ade wat dinner....


tema merah hitam...so far....ok la....majlis berjln lancar...tp bosan ckit....sbb kurg persembahan....=D


bila dah tema merah hitam...baju pun kene la ikut tema kan....


nnt aku tepek gamba...sbb gamba diorg tk bg lg....=D


psl mak aku lak...aku dh hanta die blk kmpg...sbb bapak aku da bising2 suh balik...tp yg sedih dgr mak aku smpi je kmpg die muntah2 blk....haiiii....riso dibuatnya...


masa kt umah aku alhamdulilah...kesihatan semakin better....tp bila smpi je kmpg...menjadi2 plk...ape pendapat korg???


semoga mak cpt2 sembuh...lau m.depan aku blk tk ok...aku bwk mak aku dtg sni blk...Insyaallah...moga kesihatan mak cpt baik....


k lah...


nnt aku update lg...smbg story psl tema merah hitam..


=D




**notakaki: mintk2 bapak aku jaga la mak aku kt kmpg tu....aishhhh riso nih!

2 comments:

eMMe said...

cm tak serasi je mak ko balik kg tu..
dah gi berubat tradisional ke
gi ar jumpe ustaz2 ke... mane tau.. ni ade kene mengene dgn mistik2 ni..

nnt ko tempek la gambar dinner ko, mesti meletop habis ko! hehehe~

lily lotus said...

haa nak tengok pic dinner :) semoga mak geina cepat sembuh yer, amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...