06 November 2014

Present!

Assalamualaikum....


Hattttchewwwwwwwwwwwwwww...........


upsss...execuse me.... heheheheh


sorry u allss.... lama menyepi...tiba2 menjelma yer... ermmmm

nk wat cmne... da dasar malas nk update...cenggini la upanya...byk bende aku nk citer ngn kowg... tp bila nk taip kt cni.... lahaiiiiiiiiiiiiii susah bebeno... hahahahha :D JANGAN MARA ERK!

k lah...start citer... aku? Alhamdulillah...sehat. dan bertambah2 sehat dan bertambah2 comeiiiii...pedulik! nk puji diri sendiri jgk..

Suami dan anak2...Alhamdulilah...sehat jgk... si abg yg tk lama lg nk school...si adik plk... da mcm2 pangai die belajo...anak dara la katakan.... nnt ai story k.

keje? alhamdulilah... ok...dan bz boleh thn gak la...byk bebeno fail nk kene in close... tp under control..

ape lg??? ermmm.. tu je kot... intro stlh lama menyepi...hahahahhaha =D

sblm close citer hr ni...layan gamba yg aku tepek ni...




Taraaaa..... ade ape di sebalik beg kertas itewwwwwwww... cer teka...cer teka...............




cer la tekaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.................




teka laaaaaaaaaaaaaaaaaa.....





jeng...jeng..................



taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... present masa besday aku bln 10 hr tu.... 

walopon da lps...dan citer da basi...aku nk up jgk.... hikhik

tq En.Somi... I LOVE U SO MUCH... Muahhh..Muahhh...

sll En.Somi suke banje mkn atau banje ape yg aku nak... bila besday aku... tapi kali ni...blk2 umh ade surprise... terharu ai tau.... hahahha...


sekali tgk shawl pinky colorrr gitewww.... nasib baik ai suke... hahah

apepon  TQ En.Somi... bg kite adiah surprise dan banje kite mkn2...muahhhhhhhhhhhhh =D


ok dah... klu rajin aku muncul lg erk...hahahahah jgn mareee... =)


1 comment:

eMMe said...

hepi belated bufday dear...wahh abg bg present la...bestnye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...