06 May 2009

layanzz....Layanzz....Zassss...=P

Salam korang...huhu...hr ni aku tk bz sgt...tp mls nk update...tkde idea...nk upload gamba..gamba byk tinggal kt umah....gamba kawen aku br je dpt minggu lps..tp aku tk sempat nk edit...so nnt2 la aku tepek kt sini erk...hr ni aku rilek ckit...sok aku mula bz blk...huhu...tk cukaaa..=(

ermm hr ni aku lyn blog...FB,Tagged...mcm2 lg la...tiba2 satu pc ni leh buka heheh..=P..pastu kan aku layan lagu ni...



ketulusan Hati...[Marshanda] ost Aqso dan Madina

Sedihku sakitku ku terima
Ku rela ku pasrah jalanku
Ini suratan aku dicoba
Demi rahmat-Mu ku memohon
Ya Allah ridhoi ketulusan hati
Ya Allah beri aku ketabahan
Ya Allah aku sanggup berkorbanDemi rahmat-Mu ya Allah
Ya Allah ridhoi ketulusan hati
Ya Allah beri aku ketabahan
Ya Allah aku sanggup berkorbanDemi rahmat-Mu ya Allah

lagu ni beshh siott...bila ko amati btl2 liriknya...dan dgr dgn penuh perasaan..tangkap leleh...menginsafkan la kjp...ehhehe..tp mmg cedih....huhu....lagu ni dr citer drama bersiri Indonesia bertajuk Aqso dan Madina...citer die beshh....sedih sgt...biasa la citer psl pengorbanan cinta...aku pun br je ikuti...bkn tgk dr mula..itu pun dh pertengahan...tp mmg beshh..dan pelako sbg Aqso tu encemmm..ehehhehe...=P

erm tu je aku nk citer...sbb tk wt pe kan..smbil merilekskan minda...ahhahah...=P

erm k la korang..sok aku update lg k...lau rajin..ehehhe..=P

2 comments:

lily lotus said...

salam geina ;)

eh U ada FB ekk...add me ekk
miss_liely@yahoo.com...ke dah add?
hehehe

-v-~~geina~~-v- said...

sudah di approve ye puan LIlyLotus..ehheh..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...