09 November 2010

IKEA...:)

Salam korang....ni nk citer psl IKEA...punya la lama aku simpan citer ni...aku g tgh bulan lepas...punya lama...tkpe janji ade bende nk update kan....

keterujaan seorang Abah ngn anaknya...kekekek...suke tgk pic ni...cam bestt je...hehhe

bkn senang tau nk suh Abi senior tu bawak aku g IKEA ni...dulu sblm raya aku penah g...tp msk je..mkn2 kt ctu lps tu BLAHHH....tk ke hangin ko....msk IKEA pun tk..jln2 kt luar tu je..pastu blk...Abi senior kata "rmi org lah....PENING kepala....lenkali la kite msk IKEA tu.."ermm..die tk pk akunya HANGIN!!...si kecik lak cam nk meragam je...nmpknya ikut saje lah....

ni la almari yg aku ambik...cantik dan besar...tgk harganya...berpatutan...mmg MURAH!


kembali ke citer asal..hheheh....aku g masa tu hr sabtu...konon kuar nk jln2 je..aku tk sebut pun psl IKEA...dh dlm kete tu tiba2 die tnya...

keterujaan seorang Mama...ngn anaknya...hehehhe...tomeiii kan...cam maknya...huhu..:)


abi: nk g mana...
aku: aku ckp mana2 je lah....
abi: tnya lagi..nk g mana???
aku: lau ena ckp kang...abg jawab mcm2 alasan..
abi: cpt la...abg tk kisah..mana2...
aku: nak g IKEA lah...
abi: OK!!..[wah!..ok die jawab]
aku: abg betul ke ni....kang kata jauh la...jln jem la...
abi: eh btl la...abg nk bawa ni...org nk bawak..die cam tk nk plk...
aku: dengan senyuman yg meleret...aku pun suke la....[ye..ye...g IKEA]

yg ni pun murah kan...almari nya simple...tp ok la...sori la..tk ambik sepenuhnya...ko pepaham je la..kt IKEA tu kene tulis brg yg die display..pastu ambik sendiri....mcm tu upanya kan...hehheh..=)

tujuan kitorg pun mmg nk cr almari utk ltk baju...so cr kt sana la..mana tau ade yg murah2...masa nk smpi tu...mmg jem la...biasa la kan...area IKEA tu..memanjang jem...paking pun berebut2...nasib ade...hehheh....smpi2...terus msk dan cari brg yg kitorg nak....


Akhirnya....jumpa gak...cantik..besar..dan murah....tp kene psg sendirik la kan....mmg puas hati...nnt aku jaja gamba yg dah siap erk...dan keterujaan Abihurairah memasang almari itu...hehheheh....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...