09 November 2010



Salam korang...ha....penuh ngn gambo anak aku kan....hehehhe....ni gamba masa die umo 8 bln ke 9 bln....skrg ni nk msk 10 bln...sekejp je kan...24/11 ni genap la 10 bln....korg tgk muka anak aku ni...upa sape????..nnt krg kmen erk...muka aku ke muka abahnya...ehheheh....


nnt aku tepek gamba zafran masa kecik smpi 7 bln erk..hehhe...tgh mengumpul dan mencari ni...kekkeke..

yg ni plk gamba masa die lepas demam m.lepas....br la dpt tido ngn tenang..lau tk merengek je...sian anak aku kan...heheh....skrg ni die dah pndi merangkak....nk berdiri...dam mlut suka bising....mamamama...papapappa....wwawawaa....mcm ayat die sebut...eheeh...apepun semoga anak aku membesar dgn sehat...dan diberi akal yg baik dan sehat...Aminnn.....

Mama.Sayang Zafrann...MUahhhhhhhhhhhhh...



sblm aku cauuuu....video khas utk korg...hehhhe....=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...