06 March 2011

gud nite..=D

status...tired ckit....=D

dh malam2 buta br nak update erk..hihihi....biasa la..weekend kan...mana betah nk duk umah je...

smlm ptg aku g umah adik ipar aku...kt puncak alam...niat saje nk menyinggah...tkdepon rncg nk tido sana...disebabkan lepak lama tk perasan upanya dh dkt kul 12 mlm...=D

dipujuk dan dirayu...akhirnya aku tido je lah umah adik ipar aku ni...baju dh le tk bawak..nasib baik aku ade bwk pampers zafran lebih...dan seluar lebih..tkpe la..omaknya pki je la baju yg ade...janji anaknya ade baju lain...hihihi..=D

sblm aku otw blk ptrjy...leh ambik bibik aku sekali kt s.alam tu...tk pyh nk ulang alik klu aku blk mlm td..hihi...

so dah duk umah adik ipar ku ni..mmg kejenya mkn je la...apepun tq kak sal...masak masakan sedap utk sy ngn suami...heheh..=D..ade masa nnt dtg umah sy lak erk..=P

nk bgtau gak ni...hr ni anniversary aku yg ke-2..tkde la smbut pon...saje nk mengingati...nnt ade rezeki lebih kite celebrate erk abg...semoga hubungan kite kekal ke akhir hayat....amin...=D

k la...aku nk tido la..mata sudah ngntokss...esok koje cam biasa....sok aku udapte k...

k cauuuuuuu..=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...