15 March 2011

Termuntah la Plakkk! =D

Kenapa erk tgh sedap2 tido tiba tekak aku kembang nk muntah...

ape yg telah terjadi kepada diri ku ini????arghhhhh.....nk tido lena pun tk leh...

time2 ni la die nak muntah....agak2 korang aku kenapa erk???

mengandung ke???? hihihi...cuba teka.???

cuba cer...cuba cer............







hehehheh....tk la....blm ade rezeki nk mengandung lagi la...
ade rezeki nnt ade la....Insyaallah....

sabtu lepas...tgh sedap tido...tiba2 tekak aku semacam je...mmg nk terkeluar blk isi ape yg aku mkn mlm sblm tu....tp ape yg aku makan...???

siang nya aku g mkn teppayaki kt JUSCO Balakong...mlm tu plk aku mkn sushi+sup daging+burung puyuh grg = korg pk sendirik....hahhaha...

punca aku mkn sushi rasa nya...mayb perut aku tk leh terima...so ape lg...termuntah la semua ape yg aku mkn mlm tu....mmg tekak kembang gila..nk tido lena pun tk leh...tk tau nk bygkan lah....kul 4 pg bgn semata2 nk muntah....mcm org mengandung lak...hahhaha..=D

tu mknanya perut aku tk leh terima mknn yg cam mentah2 ni...ishhh...nasib tk sakit perut...lau tak lg tk leh tido aku....aku ni lebih suke demam dr sakit perut...lau dah sakit perut ni...mmg tk TAHANNNNNNNNNN...=D

k la..aku tk mkn lg ni..tapau mkn tp tk sempat nk NGAP!..so nk p mkn dulu ye...

k cauuuuuuuuuuu....=D

1 comment:

eMMe said...

wahhh..mcm2 ko sumbat...patotla..perot ko meragam, kalo aku pun zue, takleh tahan kene sakit perot....tak buat keje lain dah jwpnye..aku takleh makan sizzling rice, akan kuar balik, wekkk!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...