05 April 2011

Zafran Kurg Sehat...=(

Alhamdulilah....kembali semula aku d opis...=D smlm aku EL..anak aku demam la...badannya panas...Alhamdulilah..hr ni dh kurg ckit...tp die punya merengek....perghhhh....mmg tk tau nk buat ape....menangis je...nk g klinik smlm, tp si Abi lak blk lmbt...dah le kete die pakai...lau tk aku g sendiri je.... bila die start menangis stgh jam br nk benti,...menangis cam merajuk...tk tau ape yg die nak..semua tk kene...bg susu gntung pun tk nak....ape yg sakitnya budak ni...tekak die sakit ke..aishhh...pening melayan....tp tkpe la..bersabo...janji die cpt sembuh...hr ni lau die tk ok gak...bwk g klinik nnt blk keje..huhu...=D Alhamdulilah....pg2 die bgn ok...tk meragam....siap cak2 lg ngn kite...aku kuar g keje pun die wt bodo je...kul 9 lebih aku call bibik...tanya die ok hr ni...tgh tido pun...Alhamdulilah....moga anak mama cpt2 sembuh ye...tkmo meragam cam mlm td tau zafran....susah ati mama ngn abah...nnt mama ajak jln2 ye...=D so hr ni cam biasa aku keje....turn kt bilik Big Boss...pada Big Boss ke dua...cpt2 sembuh k...td dgr die msk wad...darah tinggi...so seminggu die MC...so moga En.Zaini cpt2 sembuh k..=D k la...aku ade keje...nnt aku update lg k..=D

1 comment:

lily lotus said...

siannya, semoga yg tak sihat semuanya cepat sembuh yer..amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...