02 June 2011

3 BeRaDIK =D

Salam Ptg....arghhh lama aku tk update kan...windu sama korang.....

bukan tk nk update...mood tu kureng...tp paksa gak...mcm sunyi je blog aku ni...belek gamba2 lama..upanya byk aku tk share kt cni...asyikla simpan....

skrg aku nk share ngn korang...tp, tk semua...satu-satu erk...kang aku update tnpa gambo buhsan lak....=D

ni dh jumpa byk gambo, leh la ade story utk di update..huhuhu...=D

citer psl KIX kat Lumut pun tk lg tepek...jgn mara erk....ade..tp mood utk citer psl tu tkde lg la..sbb byk gambo yg aku tunggu tk dpt tgk lg...so SABA erk...heee..=D

aku yg comeii dan adik2 aku yg sgt2 comei..muahhh

oh ini gambo aku ngn adik2 ksygn aku....arghhhh windu sama korang...yg tgh tu adik bongsu aku...die dkt je ngn aku...ade kt kmpg...lau aku blk jumpa lah die...ni rindu sbb aku dh 3 minggu tk blk...hahahha...=D

yg tepi tu anak buah aku yg sulung iaitu anak arwah kakak aku...arwah akak aku meninggal masa die umo 10 bulan...so bila kami sekeluarga jaga die dr kecik so kire adik aku la...sebaya ngn adik aku yg bongsu...tua sebulan je....thn sama....tu psl mcm KEMBAR..=D

skrg die kt Kelantan...training Jururawat Masyarakat...so jauh sgt2...nk jumpa kene tunggu die blk cuti...huhuhu...Insyaallah bakal mewarisi kerja Arwah mak die....

tu psl aku windu kt diorg...sbb lama tk jumpa...so adik aku yg kt kmpg tu mmg kerinduan je la ngn die...dulu mana penah pisah2 an....skrg je...lau tk asyik la berkepitt.....

itu je lah update aku hr ni....nnt aku tepek gmba lain...diselitkan storynya sekali..


cauuuu...=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...