20 June 2011

BERINAI =D




Tangan sape lak yg berinai ni...hahhaha...

tangan aku la yg tombam lagi GEBU.....hihihi =D

saje nk up entry yg sebulan lebih berlalu...ala..time aku kene g kursus kt Lumut bln lepas...hahaha...

dh nk hbs bln 6 br nk citer erk....tkpe la..saje kepam lama2....br lah best nk citer...hhahahha..kenapa aku berinai bagai ni....penangan ala2 Bollywod la katakan....smpi tgn pun kene lukis inai...time aku kawen dulu tk dpt nk pki...so dah ade can kasi pulun la...heheh

itu pun lps je aku pki inai ni...kene soal jawab ngn si abi..ko tau je la...laki aku tu...bende pelik2 yg aku pki die tk suke...nnt mula lah die berceramah pnjang....tp ade kabaikan ceramah die tu...biasa la...asam garam suami isteri....=D

ala..kali ni je...lps tu tknk dh aku pki...lepas gian.....

cantik kan lukis inai di tgn ku itu....import dr Sg.buloh tu...membe opis aku la bwk die dtg opis..pastu lukis rmi2....mmg beshh arrr...

k la..nnt aku smbg ckit2 citer psl Kursus erk...jgn la boring2 klik blog aku....aku akn update punya....hihih

k lah...cauuuu =D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...