29 July 2011

ape2 je lahhhh

Salam ptg jumaat...=D

ape citer hr ni?ermmm sedih ckit la..sedih team harimau malaya tk dpt meneruskan pusingan seterusnya untuk kelayakan piala dunia...ermmm..bkn rezeki Malaysia lg kan..

tp aku BANGGA ngn team Malaysia kite...w'pon kalah...tp diorg main dgn bersungguh2..pemain2 Singapura la hampeh...berlakon je lebih...ko pki import blh la menang....pastu byk berlakon...tk pro langsung!

sori la sbb kutuk team singapore ni...dh rezeki korang...tp main lawan ngn team lain nnt jgn berlakon over2...buat malu permainan bola sepak je......tgk mlm td pon meluat ngn cara permainan diorg...w'pon team Malaysia mmg hambar main...tp diorg dh cuba..dh tkde rezeki...kite cuba la lagi ye..

aku rasa Singapore lawan team seterusnya nnt konpem kalah...dh main mcm tu...lau profesional...jgn main mcm mlm tadi yerrr...=D

wahhh...ober statement aku...ni dr isi hati aku la...sbb aku ni fanatik bola..lau ko main ok tkde org kutuk mcm2 kan...ni nmpk sgt...apepun sorry lau kata2 aku ni buat org tk berkenaan marah ke ape...aku tau ni permainan...biasa la...adat kalah menang...

apepun tahniah la pd team Singapore...gud luck ye...pada team Harimau Malaya...gud luck jgak....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...