23 July 2011

Home Sweet Home..=D

salam semua..

ape aktiviti korg hari ni??

aku?duk umah je kot...nk jln2 tunggu la ptg2 ckit...itu pon klu aku rajin...hihih

br lah minggu ni aku tk blk kmpg dlm bln julai ni...sblm ni tiap2 minggi balik..sbb jaga arwah pak sedara suami aku yg nazak hari tu...so br lah hr ni berkesempatan nk rehat2 diumah..

rasa cm dh lama aku tk lepak2 kt umah time2 cuti ni...tp tkpe la...tiap2 minggi aku blk kmpg sblm ni kire berbaloi sbb dpt jaga arwah sehingga die pergi utk selamanya....Al-Fatihah...

si Abi tkde skrg..pg2 bgn nk p cheras ade keje katanya..so aku ngn zafran sera bibik je la yg duk umah...nk dkt tgh hr ni...ape menu lunch erk??



smlm aku p pasar beli ikan sepat..dh lama aku tk mkn ikan sepat..last mkn masa kecik2 dulu..ikan sepat masin biasa la..ni ikan sepat biasa...

so nk msk ape erk ngn ikan sepat ni??

ikan sepat msk lemak cili api ke ikan sepat msk berlada??

ape request korg??
pk2 kan la..lau ade resepi lain cer bgtau..
sertakan sekali ngn resepinyer ye...

cauuu..=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...