24 August 2011

Bersyukur dengan ape yg ada...=D

Salam semua....

soryy...lama tk update..

Alhamdulilah...mask hari ke 24 kite berpuasa...lg 6 hari nk raya..huhuhu

ape persiapan korang...dah ready atau masih mencari2...aku ade lg la ckit2..hujung minggu br nak shopping....time keje ni bz la...ngn keje opis...ngn anta order kuih raya....mcm2 lg la...hehehhe...minggu depan dah start cuti..so keje2 skrg kasi siap...sok mcm biasa duty aku kt blk bos...so au tk leh cuti minggu ni..so start minggu depan...

Alhamdulilah la...semenjak aku msk unit baru rezeki mencurah2...syukur sgt2...zafran dpt duit raya..mama die pun dpt duit raya jugak....Alhamdulillah....=D

hari ni aku buka luar...minggu last puasa kan...so BFF opis ni ajak buka sama2...kebetulan Mr.Abi oustation ke Kedah hari ni...so leh la join...ptg tadi die pegi...blknya esok le...so sahur sok pagi sorg2 maa....eee bucannnn.....mmg le bibik ade...tp tk best la...sahur ngn zafran je la...huhuh..=D

k lah....aku nk balik ni...buka tk jauh pun...Alamanda je...aku kene balik dulu bg susu gantung kat budak tecik...nnt mlm meraung mencari....ketagih anak aku ni...hahhaha..

k lah...nnt aku story lg...

cauuuu....=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...