16 August 2011

Kuiz Agama =D

Salam pagi semua....

dh msk hari ke 16 kite berpuasa kan...sekejap nya masa berlalu...

nk bgtau ko korg ni...tgh hr nnt aku ade kuiz agama...opis aku anjurkan...dan nama aku plk naik jadi peserta...gelabah gak ni...br lah study psl2 agama....study kau...jgn tk caya...tp bila buat cam best la..teringat masa sekolah2 dulu dok study...tulis nota...cam best la....



lama betul dh tinggalkan zaman masa study dulu...aku study smpi form 5 je...SPM je..nk smbg belajar tinggi2 tk kesampaian la...dh koje ni br lah rasa cm nk study...tp nk study ape?tkt tk leh bawak la....satu tanggungjawab besar study ni...huhuhu...=D

mintk2 aku leh jawab la masa kuiz nnt...kang tersalah jawab mintk ampun la awal2 ye....dh lama tk buka buku...tu yg lmbt ckit..hehheh...ni br refresh balik....ish byk bende aku lupe kan...huhuhu...=D

k la..nnt aku update lg...

cauu..=D

1 comment:

lily lotus said...

oh,all the best kay!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...