29 October 2011

N9 vs TeReGGaNU

Salam semua..


ape citer hari cuti weekend ni....skrg ni aku duk umah la..mayb ptg nnt aku kuar nkg KLIA anta adik aku yg dh berkmpg kt umah aku ni selama seminggu....


die dpt mc dan cuti seminggu sbb kaki die kene ejos motor..melecur teruk...dh le br keje...nasib lah..tp alhamdulilah...dh semakin kurg...sok die dh mula start keje...tu yg kene anta hr ni...


mlm ni perlwnn akhir Piala Malaysia antara Negeri Sembilan vs Terengganu...agak2 korg sape menang??aku ngn en.Asben betting...sape slh satu team kalah kene banje Tutti Frutti...hahahha...aku pilih N9...en.Asben Terengganu....tgk dr segi permainan cam teregganu menang....tp mana lah tau N9 menang ke...btl tk...w'pom team ksygn aku Selangor tk msk....tkpe la...dh lps ke Semi final tu pon dh ok....


kite tunggu jela mlm ni erk.....klu korg pasan aku suke story psl bola kan...sbb aku gila bola la weiii....dr aku sekolh rendah lg...tk tau knp, lau tgk bola mmg dh tk igt lain...pastu jerit sesuke je...hahahha...cam jantan lak...dh minat kan....igt lg dulu masa aku kecik2 abg aku siap sound mcm jantan je tgk bola...pedulik arr...dh minat....dr aku buat bende tk elok kan....hihihihi


hr tu kan...aku ade story suh teka gamba sape yg aku ambik...lau nk igt try klik sini...


dh sebulan berlalu...tkde sape pon nk jwb...sedih lak rasanya...mesti korg lupa nk terjah blog aku kan...hahahh...tp tkpe la...lau ade yg baca tu tq erk...=D




ni nk bgtau org itu adalah Asrarudin Putra...Pemain bola sepak Selangor dan Kebangsaan (Harimau Malaya)...ehhehe...pakai jubah lg kau....masa ni aku ambik masa raya pertama lepas...thn ni kan aku beraya belah Suami aku...tok dan nenek Asrarudin ni jiran sblh umah pak mentua aku....masa tu nk keluar g beraya...en.Asben mmg la kenal sgt ngn Asrar ni...ape lg mak ngn ayah die...mmg kenal sgt...pak sedara die lg la rapat...dh jiran kan...bila nmpk die...alamak ape lg..kasi shoot gamba la...itu pun dr jauh je...sogan aku nk g bergambo ngn die...dh status wife dan ibu ni segan lak nk gedik2...hikhikhik...




gamba ni pon en.Asben yg tlg ambikkan...die mmg kenal sgt...dh kata aku ni peminat fanatik bola sepak selangor...wajib la nk tgk secara dekat kan...hehehehe....pada tuan punya gamba Asrarudin Putra...akak mintk ijin tepek gamba ko kt blog akak ni ha....lau ko terperasan...sila2 lah ke blog akak ni erk...hihihi..=D


w'pon Selangor tk dpt msk Final...tkpe...korg leh cube lg thn depan...korg dh main thr best...cume rezeki tkde thn ni....caiyok...caiyok...


k lah...nnt aku update lg..=D


p/s: time kasih erk Asrarudin putra...bg duit raya kt anak akak Abizafran...hikhikhik....[raya dh lepas la....=P]

1 comment:

Farrah Chew said...

kampung husband akak dekat mne?
negeri9 ker?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...