10 October 2011

Unit Baru =D


eh gamba sape lak aku tepek ni... nilah besday boy yg banje kami satu unit..Bos no.1 je tkde..sbb die kene wt Poscab meeting.

tibe2 nk update pasal bos dari unit baru...hikhik....ini lah die En. Jeffery bin Yon..dia bos no.2..bos no.1 Dr.Farizah namanya...dlm ni gambo die tkde...




yg ni officer aku...En.Jalalulnain dan En.Saiful Islam...tgh khusyuk ngadap mknn....hehehe...tp skrg En. Nain tkde...g kursus DPA..1.10.2011 hr tu die g...so 6 bulan la aku tk nmpk die...=D





yg ni pon officer aku ngn senior clerk kat unit baru aku ni...yg bj biru tu Puan Sheeba dan yg dh tk sabo nk mkn tu kak faridah...=D kak dah ni kerani senior kt unit baru aku ni...sblm aku msk die je la yg buat semua keje...dulu masa bos lama sblm pencen die tknk kerani byk2...kak dah ni sorg dh ckp...bila die dh pencen bos baru msk, mintk la kerani..sbb mmg byk keje...so dikesempatan ini aku di pilih utk duduk di unit baru ni...lama tunggu tau...dh 8 thn aku dok pool je...tapi yg sedih wpon aku sok unit baru da...duty aku keje kt bilik Big Boss iaitu TKSU...sprti mcm biasa...so nk tk nak terima je lah...tunggu big bos bersara br aku leh bersara gak dr bilik TKSU tu...hahahha..=D

ape unit aku skrg...Unit L (aku tk tau..hahaah)..korg carik sendirik la erk....sape2 yg satu opis ngn aku tau la..atau yg tau aku keje kt Bhgn. Kabinet..pun tau kot...search sendirik la erk...



dan ini adalah mknn yg aku order masa En.Jeff banje hr tu....gambo ni dah lame..masa awal raya lepas...masa tu aku br msk keje lps cuti raya...msk2 kak dah ckp En. jeff nk banje sempena besday die...

so rezeki hr tu kan...alhamdulilah....dpt la merasa mkn kt Marin presint 5...dkt ngn Pullman...tmpt die ok la..tp cam tersorok...jd tk pasan ade kelab kt ctu...ala2 kelab tasik kt presint 8 tu gak...

ni je lah nk citer...nnt aku update lagi  psl unit baru aku ni erk..



k...=D



1 comment:

Syue Mustafa said...

Nampak lain plak muka En Jefrey sekarang ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...