05 April 2012

Silent Mood =D

Salam....


lamanya aku tk update.....sori erk kwn2...


aku ade je...cume skrg dh start bz...so tk dan nk update blog...nk buka kt umah pun tk sempat...


2 minggu lepas aku berturut2 blk kmpg...sbb mak aku tk sehat...demam...cian mak aku..


penat sgt keje..tlg bpk aku meniaga...Alhamdulilah...skrg da ok ckit..cume mkn tk lalu je...tu yg jadi lemah..adik aku lak tkde...kan study kt politeknik..so hrpkan abg aku je la tlg jaga..


tu yg bz dan kelamkabut ckit...nk on lappy tk menyempat je...BB plk sakit msk ospital...tp aku da ambik...tp cm rasa tkpuas hati je...geram pon ade....


tp biarlah mls nk pk...janji leh call sms sudah....kang citer lg aku geram..


k la...ade keje ni..


nnt aku update lg...


salam..=D

1 comment:

lily lotus said...

it's ok dear :) yg penting geina settlekan urusan2 penting dulu. especially tang mak tak sihat tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...