31 October 2012

Kain Songket




lawanya songket merah ni kan....hikhik...nk bgtau...baju songket aku br je siap....cantik maaa....ade hikmah bila baju yg asal serba tk kene.....Alhamdulilah...kali ni dpt lg bagus...cantik dan kemas di buat....terima kasih =D

mcm ni br puas hati....hehehe..korg jgn keliru lak...gamba di atas bukan baju yg aku tempah...wane dan corak je seakan sama...aku buat baju kurung pesak gantung...br lah btl ukuran aku kali ni...sblm ni...tgk dr jauh dah tau bukan bj aku...camne la diorg buat...pdhal ambik ukuran sendiri..bkn ikut contoh baju lain....smpi dua kali die otter...masih tk boleh dipakai....akhirnya diorg kene buat yg baru....Alhamdulilah...kali ni br cantik dan kene kt aku....dan wane pun cantik ckit dr yg asal...mula2 dpt wane merah merun...kali ni dpt merah hati....cantikknyaa....nk pki g istana nnt...huhuu..insyaallah lau sempat sblm aku cuti bersalin...lau tk...pki bila2 je lah...hikhik....first time ade bj songket tau...dulu kawen tk dpt nk merasa baju songket...kali ni br dpt....alhamdulilah rezeki...hikhik..

k lah korang...nk kemas2 mau blk

kjp lg encik suami nk dtg ambik...

=D


notakaki:** puas hati bila tgk baju songket ni....=D=D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...