24 October 2012

Risau nih!


Ya Allah....permudahkan lah segala urusan ku ini...sekiranya ia dugaan dari mu...kuatkan la utk aku terima dan menghadapinya....Amin...ya Rabbal Alamin....


salam...

mesti rmi yg dh blk keje kan...aku br berkesempatan nk update ni ha...pg tadi aku checkup...so msk keje pon lmbt la...kul 12 br smpi opis....Alhamdulilah....checkup hr ni...ok. baby pun ok....cume masalah kt aku je...tetiba cek bp tinggi lak..tk penah2...

tk tau la knp...sblm ni checkup tk penah berlaku...mayb pembawakan kot...lg pon td aku penat ckit..sbb lama menunggu...dgn perasan nebes lg...hahahha..dgn tk mknnya lg.....nk cuti raya kan...punya la rmi patient hr ni....nurse pun akui....hr ni rmi  patient....cek byk kali...turun tp dikategorikan tinggi jgk....so kene refer Doktor....tunggu lg....fuhh!! ponek dibuatnya...dah le tk mkn lg...lapau ni...kepala pun dh msk angin sakit...hahahah...

dah cek doktor....trn tp msh di kire tinggi...so pesanan doktor...kene lah buat monitoring bp...selang sehari...bermkna...lusa aku kene g klinik mana2...utk cek bp saje...nk pstikan tinggi ke tk....fuhh! berdebar dibuatnya.....

masa preg. zafran alhamdulilah...semua ok...kali ni mcm ni plk...down ckit la...huhuhu....nk sedapkan hati mayb pembawakan, hormon dan faktor umur jgk....wa sudah msk angka TIGA maaa....mmg kene jaga pemakanan dan kesihatan.....tkpe2...akan kuusahakan...semoga dipermudahkan lah semua...Insyaallah....=D

korg doakan aku semoga baik2 semua yer....Amin.....=D

aku tgh tunggu en. suami ni....die pki kete...ade plk keje...so lmbt ckit ambik....korg mesti dah cuti sok kan...lusa nk raya...ehheheh...SLMT HARI RAYA AIDIL ADHA....

yg blk kmpg berhati2 di Jalan raya k...

nnt aku update lg perkembangan terkini....

k....salam..



notakaki**: BP tinggi ni...merisaukan btl la...knp erk???bg pandangan ckit kwn2...=(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...