08 January 2014

Selfie dan welcome 2014!

Assalamualaikum...

Welcome 2014.... hikhik

da 8 hb. br muncul erk... bz cuti la....

isnin  hr tu br msk keje....

apepon slmt thn baru pd korg2 yg setia menerjah blog aku...

2013 kurg update...insyaallah thn 2014 akan cuba sll update....



opening picture utk 2014 kite tepek gamba selfie ok!

sila jgn muntah tgk gamba aku....tkde beza...sama je...cume pesyen tudung kasik tukr ckit.

omeii tk??? sila jgn kutuk! kalau puji terima kasih! hikhik....




ok dah2...jgn lama2 tgk gamba aku tu... sama je... tkde beza...so CHUBBY!...huhuhu

jom citer psl cuti2 aku masa ujg thn hr tu... aku cuti start 25.12 sampai 5.1.2014. lama tk??

lama weiiii....da cuti byk kan...kasi harong...

tk kemana pon...mak ngn adik badik aku dtg ptrjy...pastu bwk diorg jln2 pastu trs blk kmpg.

tk jauh pon kmpg aku...sape pembaca tegar blog ni tau la...

pastu smbg cuti kt umh sendirik...maid aku pon ambik kesempatan cuti jugak... so bg je la can...


best wooo jg ank2 dpn mata sendirik ni...nk benti syg sbb da koje tetap...klu koje main2 aku sggup benti jaga ank lg beshhh

jd surirumahtangga sepenuh masa...






bila tgk ank2 dpn mata...skjp je rasanya tgk diorg membesar....

si abg 4 thn...si adik plk 10 bln...

rasa cam br smlm aku beranakkan diorg nih...

sakit tu msh teringat2...perut ni masih terasa2 kesakitan die...hikhik


kenikmatan yg Allah bg utk kaum perempuan kan...

w'pon sakit...tp itu lah yg istimewa...

Alhamdulilah...syukur...:D

k lah...penat dah menaip...


nnt aku update lg k..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...