21 January 2009

cHecK LisT..=P

Salam korang....huhuh.....aku tk tau nk citer ape nih....tp tgn gatal nk update...huhu..nk tepek gamba tk leh...janji berupdate kan....=P

hr ni aku blk lambat....lmbt pun tk la smpi lewat mlm...dalm kul 7 tu aku blk la...sbb hr ni ade meeting...so kene taip minit....dah lama aku tak stay smpi malam....rasa rindu lak...lau asyik stay je..merungut erk...ahhahah....=P..biasa la...ragam manusia....hr ni si Abi tk keje lg...bdn tk brp sehat sgt lg...sian die...demam teruk jugak la...tp degil tkmo g klinik...hangin je...bila suh g klinik..alasan die..dah ok sikit...ermmm....sllnya lau sakit laju je g klinik..kali ni die mls nak g...mkn panadol je...ni gara-gara mengemas umah die kt kmpg le tu...trs demam terkojut...jgn ko nak angkat nikah nnt pengsan sudah...ishh....jgn la kan...jauh kan la...ehhehhh...=P

persiapan majlis aku stkt ni dah separuh...aku settle kan...hrp tkde ape masalah la...hope sume berjalan lancar...antaranya....

**Borang nikah dan HIV test *settle*tinggal sain ngn jurunikah dan saksi je..*
**Baju Nikah *settle*pertengahan bln 2 siap=)*
**pelamin/baju pengantin/hiasan bilik tido/mekap *settle*
**kad jemputan *settle*separuh dah siap separuh lg dlm proses*
**Cadar katil *settle*
**Fotografer *settle*
**Bunga telur dan bekas utk bg tetamu *separuh settle*

**barang2 utk hantaran da settle tggl ni gubah je....aku sendiri la yg kene gubah hantaran tu nnt...ermm ape lg erk yg aku tk list kan lg nih....aku pun dah blurrr.....byk bende nk kene wt nih...huhu.....klu ade ape2 yg aku tk sebut korg igt2 kan erk...heheh....erm k la korang...nnt aku update lg..nk citer pnjg2 tkde gambo tk best kan...mesti korg dah rindu ngn muka aku..haahhahaha...pasan btl!!!..k la..caucincau....=P=)

1 comment:

said...

vah vah vah....
best nyer menghitung hari nak cakpong2 eh..

semoga semua nyer berjalan dengan lancar k dear...

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...