29 January 2009

GERAMMM!!!!!!..=P

Salam korang....ermm hr ni aku kurg mood utk update....sbb sudah ade org buat aku HANGIN!! pagi2 ni...grrrrr....geram.....=&=&

ermm br nk settlekan keje aku psl HRMIS..da kene duk ganti org...erm ni la sebahagian rutin keje harian aku...dan plg aku tk suka...sbb kene ganti tmpt org...lau suh wt keje tkpe tau...tk kisah la byk mana...sbb da tau mmg keje kita...tp bab duk ganti tmpt org ni la plg tk best...ye la..dah la tk biasa ngn keje die...lau salah nnt kite jugak dimarahnya...ermmm da nasib aku..dr mula keje smpi la skrg..nk msk 6 thn...mcm ni la keje aku....argggggggggggghhhhhhhhh....TENSION!!!
tp merungut mcm mana pun...dah keje...nk wt mcm mana..w'pun ade pekerja lain yg b lh g tp aku jugak yg kene...ermm lau tau mcm ni..baik aku EL td..kan bgs!!...ermmmm......=&=&..lepas ni aku nk MOGOK la....mesti hangin kan diorg...asyik buat aku hangin je...lepas ni aku buat korang sume HANGIN!!!!!...ahhahahha...=P=P..
sesekali nk wat JAHAT...tp TAK SMPI HATI LAAA...itu lah aku...merungut mcm2...tp ermmmmm....=(
k la...nnt update lagi!..=P

5 comments:

syahza said...

sabar nak, sabar...

lily lotus said...

aiseh..mmg ilang mood kena situasi gini..sabar ekk..cuba kenang pasal nak kawen mesti senyum punyalah!

[yAN!e][pUTraJAya] said...

sabar bebeh..
jangan marah2
dah nak naik pelamin nih
kang ilang seri

he he he

(^_^)

♥Yanie Putrajaya♥
*********************************

mama fatini said...

mogok..mogok...mogok... hehehhe

mrssham said...

dia nak mogok lepas kawin kang da..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...