23 February 2009

SurVey..SurVey....=P


erm kt mana plk la aku ambik gambo ni....erm sape yg duk Putrajaya tau le...erm ni hr rabu mlm hr tu...aku kuar ngn Abi...erm biasa la...survey barang utk majlis kitorg nnt...kire ni brg last yg wajib cari bersama...so kitorg g yg dkt dulu...sbb kuar pun dah lmbt kan..nk g jauh malas...sbb masing2 penat blk dr keje...kitorg g survey cincin...utk batal air sembahyang nanti....tp tk dpt cr yg berkenan di hati la...so lps survey si abi dah bising perut lapo...so kitorg g kedai ayamas kt alamanda tu je la.....sian si abi ni...blk keje trs dtg ambik aku kt umah...dgn tk mknnya...pastu jam dah pkl 9 lebih...mana tk lapo...hik...hik...


aku just mkn yg light sajo....die je yg berat...aku mmg rasa kenyang lg....janji teman die makan...


korg nk tau tak...Abi skrg nmpk susut sikit..masa dua bln lepas dia nmpk berisi la aku tgk...hr tu la die demam teruk kan...makin cengkung aku tgk sayang aku ni...lg nk dkt majlis kitorg lagi nmpk cengkung....sian aku tgk die....


**aku: knp abg makin nmpk susut ni....??


abg: ermm nth la...lg nk dkt ni...selera kurg la...mcm tk lalu je nk mkn...tp perut lapa...


aku: ermm abg ni..lau perut sakit g la klinik..ni asyik ngadu perut senak la..sebu la..risau eina tgk..


abg: ermm tkde la abg ok je...nth la..sbb berdebar2 kot...takut ni eina...lg nk dkt lg berdebar...


aku: erm abg ni rilek la...tkde ape la..eina pun berdebar gak...cuma mls pk je...jgn abg nk akat nikah nnt pengsan udah le...hik..hik...=P**



erm mcm2 la si abi ni kan....tp aku pun berdebar gak sbnrnya...tkt pun ade...erm hrp semuanya berjalan lancar la....lg 13 hr je lagi aku akan jd isteri si abi ni..lg nk dkt lg berdebar...ehheheh..=P..persiapan setakat ni...ok la...nnt aku akan update k...=)

1 comment:

lily lotus said...

ok2..tukar plak perception..makin dkt makin bersemangat..ok? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...