04 February 2009

TaK SeHat!!..=P


ni la Heroin aku...Unit dan Unul..=P




Salam korang...huhu...sori...baru nk update la....erm biasa la...smlm bz maa....pastu pc internet tk ok lg...hr ni br ok..tp skrg aku tgh pki pc org lain...sbb kene wt keje maaa....so bz sikit la hr ni...smbl wt keje..smbl la baca blog2 korg...ni br ade can nk update..huhu....=P


aku br baik selsema ni...masa aku kt kmpg hr tu...aku selsema+nk semput...ha..tu la penyakit yg selalu kene bila time nk mengemas..hahahha....bkn main2 tau..ini btl2...heheh..=P..aku ni mmg ade penyakit semput..mmg tk leh nk mengemas teruk2..lau kene habuk, siap la lau dah selsema..batuk..sok konpom semput...so dr skrg aku kene jaga maaa....huhu..=P..mmg dr dulu lg...so yg jd mangsa utk mengemas adalah heroin aku di kmpg le..sape lg klu bkn adik kesygn aku...unit dan unul...hehehe...=)..

tp aku tk la bior diorg kemas berdua aku dok tgk je...aku ttp tolong..tp tk leh nk heavy2 loh...nnt sakit..susah lak..ehehheh..=P...erm so settle satu bilik...hbs semua kitorg punggah...tp bilik yg utk aku guna masa mjlis nnt tk kemas lg la....hujung minggu ni set katil nk smpi...YAHOOOO!!..beshhhnyaaaa...ehehheh....tk sabo nk rasmi tido kt atas katil baru....so sabtu ni aku blk kene trs kemas bilik satu lg....fuhh!!..mmg kene pki penutup idung nih...tkt kene semput lg...huhuh...=P



erm k la korang...sok aku update lagi lau sempat k...pepehal pun stkt ni persiapan ade yg da ok..tp ade yg tk ok gak...erm mmg hr yg buat aku hangin satu badan...GERAM!!..erm tu nnt aku citer k...cauuuu..=P=)



Bilik anak2 dara Ismoin...bersepah...hahahhaha...=P..lps tu kemas tau...heheh..aku lupa nk ambik..nnt lau ambik aku tepek k..=P



Heroin aku kt umah...=P alamak!!!gamba golap la...besela mlm...nk tgk secara terang..gambo atas sekali k...=P

1 comment:

lily lotus said...

bertuahnya ada 2 heroin kat umah leh tlg..all the best..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...