07 April 2009

Alhamdulilah.....=P

Salam korang...ehhehe....sepatutnya smlm ptt aku publish kan disini....tp byk keje da smlm..tk sempat nk update.....tgk tajuk kt atas tu...mcm surprise je kan....hehehhe..korg jgn igt lain lak....

Alhamdulilah...smlm genap la sebulan aku jadi isteri kepada suami aku Abihurairah....mcm tk caya je kan....dah sebulan aku kawen...ehheheh...rasa mcm br semalam je kendurinya...ehehheh..=P..tkpe... masih pengantin baru lg k..hahah=P
Alhamdulilah....semuanya berjalan lancar selama aku jadi isteri ni....w'pun ade dugaan yg dtg...tp alhamdulilah setakat ni aku dpt sama2 menyelesaikannya....apepun korang doakan aku dan suami kekal ke akhir hayat...InsyaAllah....Amin....=P=)=P

2 comments:

lily lotus said...

tahniah yer...

MOLY said...

happy 1 month anniversary geina
semoga berkekalan hingga ke akhir hayat hendaknya

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...