28 April 2009

SELANGOR MENANGGG!!!...hahahah..=P


Selangor juara Piala FA 25/04/2009 11:58pm KUALA LUMPUR - Selangor muncul juara Piala FA selepas menewaskan Kelantan menerusi penentuan sepakan penalti 4-1 pada perlawanan akhir di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam tadi. Terdahulu kedua-dua pasukan terikat 1-1 dalam tempoh 90 minit permainan sebenar. Ini merupakan kali kelima Selangor merangkul kejuaraan Piala FA. [Sumber dari Utusan]



tahniah buat Amri Yahya..diberi anugerah pemain terbaik mlm tu...[org kampg aku ni weiii...vangga skjp..hahah=P]

Alhamdulilah.....Selangor menang kali ni....aku sukeee sgt..w'pun dah lama berita psl bola ni...tp aku nk kongsi gak kt sini....mula2 plan mmg rasa nk g stadium tgk bola ni...tp pk2 blk kan...baik tgk kt TV..depan mata...lau g stadium ngn sesak ngn orgnya...keretanya...konpom penat nnt..baik tgk kt tv smbl bersantai kan...tp mmg berdebar2 siott...hampir2 Selangor kalah...tp mmg rejeki la buat Selangor..akhirnya menang gak...ehhehehhe...korg lau nk tau aku ni mmg GILA BOLA...lau dh ngadap tgk bola ni..mmg tk igt ape..tau menjerit je...hahahha..=P..mmg minat gila....tu psl aku aktif main futsal...cuma lps2 kawen ni..tk aktif sgt...lau mainkan..bila time dpt skorr..fuhhh rasa puas sgt...ahhahah....=P

apepun TAHNIAH pada pasukan Selangor...sbb jadi Juara Piala Fa yang ke 5...Go..Go..Caiyok...Red Giant..=P=)

2 comments:

lily lotus said...

wah...penyokong tegar selangor ni ekk ;)

-v-~~geina~~-v- said...

erm mmg pun...dr kecik smpi dah kawen ni bola mmg tk leh tinggal heheh...=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...