29 April 2009

BaLaS TAG!!!

Tag Kawen-kawen..

Arini aku nak balas tag dari Puan Shifa.. dari aku tkde wt ape2 kan..baik aku bls tag yg orang bagi ni..heheheh....tag yg dah lama2 tu pun tk bls2 lg..nk cr dah maleh...ni aku nk bls tag dr membe myuitm aku lak...br je dpt smlm..baik aku buat...lau simpan lama2 tk buat la gamaknya...ehhehehe...=P

Memula upload gambar kahwin yang paling korang gemari...


1. Nyatakan 4 sebab mengapa korang suka dengan gambar di atas.

aku suke gambo ni sbb nmpk nice dan traditional...ehheheh...=P..

nmpk serasi dan tergamba keceriaan dan kebahagiaan yg akan dikecapi......Insyaallah..=P
nmpk wajah aku ngn suami aku hencem dan cantik
dan hasil photoshop yg di edit oleh aku sendiri....tu pasai la CANTIK..hhee=P


2. Bilakah tarikh pernikahan korang dan di mana?

06.03.2009 di rumah aku...le...Jalan Batu 2. Pasir Penambang Kuala Selangor...Kenduri kat umah aku 07.03.2009--Kenduri umah lelaki 08.03.2009..

3.Tema
= Untuk nikah - Off White. warna tema yg biasa digunakan semasa majlis pernikahan...ehheh=P..Untuk Majlis Kenduri aku - Peach..dgn tiba2 last2 minit..baju sanding aku ade masalah...mmg dah hangin satu badan..mmg tema aku Peach..tiba2 mak andam aku wt baju kaler MERUN!!..ermm nasib baik die dpt carik baju utk aku yg seakan2 peach..lau tk..mmg aku tk sanding la...nasib la warne oren putih tu seakan2 warna peach..dan sesuai la ngn aku kan...lau tk..mmg kene la mak andam aku tu....


4. Mengapa korang memilih si dia tuk dijadikan teman hidup???
sebab die lah jodoh yg ditentukan oleh Allah utk aku...w'pun perkenalan kami singkat...Alhamdulilah...aku dan die akhirnya disatukan....inilah dikatakan, Jodoh pertemuan semua di tangan Tuhan.....dan aku sgt menyintainya...dan terima kasih kerana terima aku seadanya....I Love U abg...muahhhh..=P


5. Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini.
Semoga hubungan kami kekal ke akhir hayat...Insyaallah...Dimurahkan rezeki....Dikurniakan cahaya mata penyambung zuriat, penyeri rumah tangga..=P
6. Tag 6 orang lain tuk buat tugasan ini
hahaha...dah lama aku Tag org nih....kali ni aku nk tag sape erk??kite tgk sape yg kena...=P
i. ceera
ii. Lensalily [Lily Lulu]
iii. Lily Lotus
iv. Kak Ajar [ayanganje]
v. Kak Lang [alangbigmouth]
vi. Nana [Nanarahman] lau ko dah buat..aku nk ko buat lg utk aku erk..hehehe..=P
Saya yang menurut perintah,ZURINA BINTI ISMOIN [GEINA]... =P

2 comments:

Shifa said...

hehe bagus2.. boleh dapat A+ ni..

::.GeiNa.:: said...

ye ke...kire lulus cemerlang la erk shifa...heheh..=P

tq..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...