22 July 2009

RelaX ckiT....=P

Salam korang....ermm lama aku tk update kan...heheheh.....biasa la...aku dah kembali ke tempat asal aku...tempoh aku kene ganti kwn aku tu dah habis...so aku merdeka le....beshhhnya......=P
ermm Isnin hr tu si nana da msk opis blk..so aku duk tmpt aku blk la...so lau dah duk tmpt asal..pc internet kene kongsi2..so bila dah ade can nk update ni...aku update la laju2...so skrg aku relax ckit...sbb khamis dan jumaat je aku kene duk bilik bos aku tu...dr hr isnin hingga rabu..aku duk tmpt aku sendiri..so tkde la nk ngadap bos aku tu..dan keje2 yg mengstresskan aku...heheheh...=P

tp bila dah duk tmpt asal ni kan...busan la plk..sbb keje tkde sgt...so mata ni asyik nk tido je...tp tk leh la..sbb meja aku ni tmpt pegawai lalu-lalang..kang bila aku terpejam je..ade je yg menegur...tension je...hehehe...tp lau dh tk thn sgt...aku msk surau..dan tidoooo...hahaha...jahat kan...org suh keje..die tido lak...ehhehe..bkn sll..kkdg je...br nk rasa rest tau..lau tk..g keje tu susah hati je...heheheh..=P
erm k la...nnt lau ade can lg aku update...nk citer psl aku g genting minggu lepas...opis aku wat kursus kecergasan....ermm mmg beshh la...enjoy je...sbb aku tk kene wt ape2 sbb aku preggie..hehehe...best oo...lau tak ade je suh msk tu la..msk ni la...tu yg mls tu...tp mmg btl2 beshh la...ade gaduh2..jerit2...mmg hilg stress skjp..hehhe...
erm k la..nnt kang aku citer lg k..kesihatan aku skrg so far so good...so korg jgn riso..aku akan sentiasa update perkembangan aku dari semasa ke semasa k..ehehh...babai...=P

3 comments:

Mama Eimanzz said...

bosan ok posting tanpa gambar..

lily lotus said...

apepun yg penting u sihat and happy ;)

Catatan Seorang Guru said...

bile nak post gambo perot buncit nih?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...