01 July 2009

ToloNG!!!!

hai korang!! ni gambar baru aku tp tk la baru sgt..ehheh..ni masih nmpk shape lg la......skrg aku sudah tembam woo....tp maintain cute..=P

Arghhhhh!!!! tolong....knp la mls sgt nk update blog nih....bersawang dibuatnya....eee geram lak rasanya....nk upload gambo pun mls....eeee....bila la nk ilang penyakit ni...ni simptom2 pembawakan kot....bila nk update je...tkde idea...nk upload gamba je...gambo nya tk edit lg...eee tension...ahhahha.....=P

korg saba la erk...kkdg lau rasa nk update aku update laju2...lau tak..tiba2 tkde idea...pastu lemah semacam je....tp aku ttp silent readers korg...w;pun aku mls nk update...tp aku akan sentiasa singgah blog2 yg aku suke g terjah....so aku sentiasa tau ape perkembangan korang...cuma korg je tk tau perkembangan aku kan....ehhehe...=P



upss!!..gamba tkde kaitan ok...saje nk menggedik ngn hubby aku....so kasi tepek la...jgn marah...=P

sori la....bkn tk nk update...tp....lu pk la sendiri leh...hahahah..=P..ha.!! tgk aku dah mengarut...sbb tk tau nk update ape..dah la bucan ckit hr ni...sbb tkde keje sgt...smlm bz la plk..blk pun kul 10 mlm br smpi umah...sian laki aku...heheheh...=P

erm k la korang...aku nk cau da ni...sok lau aku rajin aku update....erk...lau tkde..jgn marah aku k..ehhehe...bye....muahhhh..=P

3 comments:

11 said...

yeay...dh ada yg berisi skrg ni
den jugak yg berisi cacing dlm perut...weee

lily lotus said...

yang penting jaga kesihatan kay

Anonymous said...

comellnyerr gmbr tu.. tkcr ya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...