23 September 2011

Abizafran Abihurairah =D


Salam pagi semua....=D

lama tk citer psl dak kecik ni...hehehhe....Abizafran skrg dh 1 thn 7 bln...sok genap die 1 thn 8 bln...
sekejap je rasanya anak aku ni membesar...hr tu rasa br baby....skrg nk msk 2 thn da....=D

Alhamdulilah....perkembangan die skrg...semakin meningkat..hahah...ape yg meningkat...mcm2 la...=D
cume badan die je tk meningkat2...maintain gitu...nmpknya die ikut body abah die...mkn mmg byk..tp bdnnya gitu je...tk mcm aku...mkn byk je..kembang...hahhha...itu lah die baka dr kuarge aku...belah si abi...maintain gitu....aii jeles u....=(


die skrg blh thn la nakalnya...biasa la budak boy kan....mengada2 pun ye....anak first....tgk nnt dh ade adik...manja ke tk...huhu...ADIK??? insyaallah ade rezeki nnt ade la....tp skrg tkde lg erk...korg jgn salah paham....=D
kuat berjalan mcm aku....asyik la nk kuar...nasib baik umah aku bertngkat2....lau umah bwh konpem meroyan nk kuar je....hahahhah....=D bila dpt kuar...naik kete...punya la suka...mulut tk leh diam...asyik la...huh...huh...tu je la yg die tau sebut...selain itu...mamamama....aya...yah....aku suh pggl abah...tkmo...yah jugak....hahhaha..ikut suke ko la nak...jgn ko pggl abi lak..tu nama bapak ko...hihihi...=D


pndi berposing....dan bila tgk maknya atau abahnya blk dr keje...senyummmm...je...sgt comeiii..cam omaknya...hahhahah...=D

lg satu perangai die...pntg letk die kt kete2 mainan yg bergerak2 kt pasaraya tu...dh duduk tkkan nk bgn...lau dia angkat...menejrit2 mcm kene pukul...buat malu org je...hahahh...si abi la mengajo...erm nk wt cmno...dah nama anak jantan..tu lah yg die suke....=D
k lah...nnt aku story lagi psl budak tecik ini....moga anak mama sehat dan membesar dgn baik dan jadi anak yg soleh...Amin....yg penting dgr ckp mak bapaknya...=D

ade koje nk smg wat...hr ni...byk unit bhgn aku wt mkn2...so lunch hr ni..kite makan free erk...hehehhe=D

Happy Lunch Our..=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...