28 September 2011

Makan..Makan...

salam ptg semua...

hr ni aktiviti opis aku adalah wt mkn2 sempena raya..hahah...last syawal..so kasi layan makan je la...

bertambah2 kombang lah aku ni.....hehehhe...

mknn yg aku bwk hr ni tahu sumbat ngn puding roti marble....sgt cedap....rugi lau tk rasa...hehehhe


tahu sumbat dan kuah yg special rasanya...sedap...=D


aku nk citer pnjg2 mls ah....janji aku update....korg layan je la gamba yg aku tepek ni...br je post kt FB psl tahu sumbat....semua mintak resepi....senang je buat kuah tu....tkpe nnt aku share ngn korg k....

ni mkn2 antara unit2 aku ngn unit jiran sblh je...so tkde lah pggl semua...yg tk dipanggil tu minta maaf banyak2...sbb mknn terhad...tk byk sgt...tgk2 tggl ckit...pdhal niat nk pggl semua unit...sorry erk korg yg ade bca blog aku dr sebumbung opis ngn aku erk...jgn kecik ati tau....thn depan ade rezeki nnt pggl lg...eheheh


antara bos2 aku dan bos unit jiran sblh....memerhati mknn dan mengambil mknn....apepun sgt kenyang hr ni...Alhamdulilah...rezeki hr ni kan....

dan hr ni 30 syawal...ngam2 last syawal...heheh...Insyaallah thn depan pnjg umo jumpa lagi....=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...