09 February 2012

LETIH

Salam...

soryy lama tk update...tkde mood la...tak tau knp....

kemalasan melanda kot...dgn byk keje...dan aku pun tk brp nk sehat...sbb selsema menyerang..huhuh

dan skrg ni pun masih kt opis lg...koje smpi mlm tk tau blk kul bape....sian zafran tunggu susu gantung tk balik2...hahahha..=P

jangan nangis erk zafran....mesti aku blk nnt die dh tido...huhuhu...=(

erm hr ni citer santau la...tk dpt nk tgk...ishhhh....sll lau aku stay tk la smpi kul 9...ni mayb lambat..sbb minit lmbt siap...dan minit pun pnjg gila...smpi 200 muka surat....aduhhhh....sakit mata menengok...

pruf reading pun buat mlm ni jgk....erm konpem lmbt la...bdn dh rasa tk beshh...sbb dr pg koje tk blk2 kan...huhuhu

haaa...kan aku dh membebel...hikhi...sesekali....janji berupdate blog aku ni ha...sape2 yg jenguk tinggalkan jejak anda di komen aku erk...nnt aku terjah....lau korg tk tinggal kan jejak...mana aku nk tau kan.....

apepun tq la sbb follow blog aku...lau sempat aku terjah blog korg plk...lau terjah blog aku tk berupdate tu jgn mrh tau...tu maknanya kebizian melanda...akan ku usahakan supaya ia berupdate erk..

dan update kali ni tkde gamba...mesti korg busan...bg mengilangkan busan citer tanpa gamba meh aku ltk gamba budak ni...



hahahha....Asrarudin Putra....tetiba teringat kan asrarudin ni...aku dh lama tk tgk selangor lawan..huhuh...rindu laaahhhhhh...=D


ok lah...nk cau...smbg keje ok..

salam...=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...