03 February 2012

Slmt Bercuti..=D

salam...


erm tk tau nk update ape...minggu ni cuti pnjgad cuti ma....ahad cuti Maulidur Rasul...pastu dpt ganti hr Isnin...pastu Selasa cuti Thaipusam....perghhhh....dpt 4 hari cuti....tk pyh nk ambik cuti rehat....so kasi simpan utk cuti penting sajo...=D


ermm ujan lebat la kt cni....td aku p cyberjaya...ujan plk lebat...tawakkal je la bwk kete dgn slow...yang tk beshnya....nk blk msk je ptrjy...leh lak banjir....riso btl...nasib la bwk kete slow...lau laju mau terbabas kete aku...hihii...dh le mata ni ala2...rabun gitu...hikhikhi...


tp tu lah...bandar besar mcm ni masalah bila hujan lebat lebat je mesti banjir...bknnya ujan lama pun...kejap je air dh naik...sbb jln cm tk rata kan...ish mmg bahaya la lau tk tau struktur jln tu mcm mana...lg2 lau bwk laju...ish..ish....bahaya btl...so secara kesimpulannya bwk la kete slow2...lg2 waktu ujan kan...ti pnjg


cuti  pnjg ni...yg blk kmpg tu berhati2 di jalan raya k...erm insyaallah sok aku blk la kmpg...




k la...aku nk blk da ni....so pd yg bercuti slmt bercuti k....
nnt aku update lg..

slmt menyambut Maulidur Rasul...dan slmt Hari Thaipusam...


ikhlas dr aku dan Zafran...=D


salam....=D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...