12 February 2012

Whitney Houston Meningal Dunia..


Whitney Houston dah Meninggal Dunia....cam tk caya je kan...masa zaman remaja aku dulu mmg minat gila ngn whitney houston ni...lagu die best2...mmg tarik gila la....lau ikut artis malaysia masa tu Ziana Zain la yg nyanyi lagu tarik tinggi2 ni....

masa tu aku suke gile lagu withney ngn mariah carey....when you believe....best lohhh...smpi skrg aku simpan lg lagu tu.....

tinggal kenangan semua tu kan...yg hidup pasti akan merasa mati....dah ajal die....menurut sumber tk tau ape sbb die meninggal dunia....

petikan dr myMetro

"LOS ANGELES: Penyanyi terkemuka Whitney Houston, meninggal dunia pada hari Sabtu.

Menurut publisisnya, Kristen Foster, lokasi dan sebab kematiannya belum dikenalpasti.
Houston terkenal dengan lagu-lagu seperti "How Will I know you," "Saving All My Love for You” dan “I Will Always Love You."

Beliau juga telah memenangi beberapa anugerah Grammy. "






1 comment:

eMMe said...

takziah wat keluarga mendiang Whitney...

kalo aku tak buka blog ko, aku pun tak tau cite ni, tengs zue~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...