16 May 2012

SLMT HARI GURU

salam...


masih di opis....diperlukan utk bekerja lebih masa...=D


lau tkde ape...cabut la balik...hikhik...=D


amcam? tantik tk blog kite...heheheh...boleh la kan...saje tukar ckit2...asyik wane tu je...bg cucii skit mata tu bila korg terjah blog aku....


eh! hr ni hari guru kan....





Slmt Hari Guru buat guru2 aku yg mengajar aku dr sekolah rendah smpi lah sekolah menengah...tanpa korang tkde la aku kt sini sekarang....


terima kasih cikgu2, ustaz2, ustazah2 dan teacher2 di sekolah Kebangsaan Tanjung Keramat (SKTK) dan Sekolah Agama Menengah Jeram (SAMJ)





aku belaja smpi SPM je...pastu belaja asas komputer dan akhirnya aku bekerja sebagai Pembantu Tadbir di JPM Putrajaya ni.....


terima kasih jugak pada cikgu2 aku yg ajar aku kt opis ni...dr aku msk keje thn 2003 smpi la skrg 2012..9 thn ko aku keje kt Kabinet ni...huhuu...=D


rasa cam baru je aku msk keje....upanya dan 9 TAHUN!


k lah...nnt aku update lg...



salam...






notakaki: igt hari guru, aku akan igt hari jadi abang angkat aku...sbb tarikh die sama..nth mana die skrg...kenangan...kenangan....=D



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...