07 May 2012

slmt pagi

salam...


slmt pg semua...=D


minggu bekerja sudah kembali...so hrp korg2 dpt la kerja dgn hati yg tenang dan happy...=D


aku hr ni alhamdulilah...cam biasa...dan keje cam biasa...dan hr ni aku bwk breakfast utk kwn2 seunit makan...



makaroni bakar yg sudah disiap...ni bkn makaroni bakar yg aku buat mlm td...yg hr tu punya...yg aku buat mlm td lupo den nk ambik gambo...


tara....tggl ni je...yg ni aku buat mlm td...pisau tu abaikan...import dr secret recipe...hikhik..


mlm td aku dok bakar makaroni bakar...alhamdulilah..kali kedua buat bertmbh sodap..hikhik..=D

leh wt biz jual makaroni bakar nih....semua kata sedap la...cam pizza....hikhik....ape pendapat kowang...???

tq la..pada  yg mkn dan yg memberi komen....maknanya aku berjaya buat kali kedua nih...lagi setalam aku tinggal kt umah bg En.Abi makan...hr ni die g keje lmbt..sbb bos die tkde g outstation..ptg krg die kene ambik...so ade lah mknn utk die mkn nnt..=D

k lah...nk smbg keje...

nnt aku update lg...

=D


p/s: nk share resepi tk???nnt aku update k...=D


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...