26 August 2013

3 Story...

Salam...


First story...


Ni nk citer sal adik kecik tomeii ni....alhamdulilah. ..sabtu hr tu 24.8.2013 genap Abyana Zahra 5 bulan....sok nk bwk die g klinik cucuk....hehehe...


Ape perkembangan die skrg....murah senyuman..tp tknk ngn org...nk ngn mamanya je...org lain pegang menangis2 mcm kene pukul...maknya pegang trs senyap....u see...msk 5 mth...sudh pndi ini adik tecik..hihihi


plg besh..smlm die da pndi meniarap sendiri....yeay....hihihi...alhamdulilah...semoga adik membesar dgn sehat...diberi akal yg baik2 ye syg.....


Abyana Zahra 5mth...


story 2

ni citer psl abg die...Alhamdulilah...sabtu hr tu 24.8.2013 genap si abg 3 thn 7 bln....hihih...mmg kebetulan abg ngn adik tarikh lahir sama..bln dan thn je lain....hiihi...si abg ni br baik demam...so smlm g beraya mmg sakan la....br nk rasa keseronokan beraya...sbb raya hr tu..die tk sehat...demam...tu yang jakon sekejap...hahhaah...

so kite layan saja...


si abg AbiZafran layan buaian...hehehhe



story 3

ni psl omaknya...hahahha...saje tepek gambo...aku, zahra dan zafran....mau g open house makan2...mmg syokk wooo....


seiras tk???

dan tu je la aku update ye...


nnt ade gamba lg aku tepek...

ni tgh bengang sbb posting aku hr jumaat terdelete...kisah mkn2 kt opis jumaat hr tu....mesti korg nk tgk dah tkde posting tu....tension...!

sat lg aku tepek lg erk...


Assalamualaikum...=D

2 comments:

eMMe said...

pandainye dowang bergambar... cantik gambar ni Zue.. i like....

::.GeiNa.:: said...

heheh...tgk omaknya la....hahahha...tq emi...slmt hari raya emi...dtg la umah aku...hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...