22 August 2013

Jalan2 Raya...Miss Them!

UnulDiran vs DayaMoin vs GeinaMoin

jom jalan2 raya...heheheh.....

raya kali ni aku tk jln2 sgt...sbb semua tk brp sehat...aku selsema...si abg demam...si adik ok..selsema ckit je...yg ok abah die je...huhu


so jln2 sedara2 yg rasa larat nk g je...plg tk best jln raya sbb ank tk sehat...demam..mmg tk beshhh..

so bila abg dah baik demam...ape lg..minggu ni kite smbg jln raya k...g open house sana sini...tp berigt!

g open house jgn mentekedarah tk igt donia....igt2 ckit ye geina...ank ko br baik demam...jauhkan minuman sejuk dan berkabornat...aku pun sama tk leh nk minum sejuk sgt...sbb breast feeding...kang tk psl2 si adik selsema balik....huhuh

itu pon br baik batuk....tkpe2 insyaallah...akn di kawal nafsu ini...hihihi...

ok lah...sok jumaat ade jamuan raya di unit aku ni...msk ape??

tggu esok aku tayang gamba k...klu sempat la...hihihi

k la...mau balik masak....sok kene dtg awl pg la plk....tk beshhh!


k la...sok smbg lg..

Assalamualaikum!





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...