22 August 2013

Menu Hari Raya...

Salam korang....

sedapnya tgk gamba mknn kt bwh ni kan.....heheh


ni antara menu2 raya lepas kr umah mentua aku...yg masak akak2 ipar..aku tlg ptg2..goreng2..tgk2..dan mkn...hahahha

aku tk dpt nk tlg sgt....sebab kene jaga ank kecik kan....dah nak melekar je...bibik plk tkde...blk umah adik die beraya...so bg je la cuti...

mmg huru hara jgk la..nk handle...hihihi...tp masih terkawal...

so telan air liur ye tgk rendang...daging dendeng...fuhh...mmg sedap....terangkat daging dengdeng akak ipar aku ni...hihi..


rendang ayam dan daging dendeng...




ketupat mini segera...



kari daging dan daging hitam sambal....


fuh!! mmg terbaik la....terigt2 aku...masa ni br terasa apesal aku tk mkn byk hr tu...hehehe..

raya pertama semua pakat selsema...so mkn tk brp nk selera....huhuu

byk lg menu..tp ni je sempat aku ambik gambo...sbb yg tu je dah msk..


k la...nnt aku tepek lg gambo masa raya erk....


SLMT HARI RAYA..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...