20 January 2008

Aktiviti m'ilangkan BUSANNNNN...



hai kowang sume....agak2 aku kat mana ni...cuba teka...kekekeke...erm sume org tau....putrajaya la.....ni la first time aku saje menggatal bergamba kt ptrjy ni....lima tahun aku duk sini...br skrg nak bergamba kat jambatan depan PICC ni....saje...aku g bangi td..g tmpt aku belaja kete dulu...saje melawat cikgu2 yg ajar aku dulu.....aku ajak sekali housemate aku....janji ade kawan nak teman...kekekek....ape lg nak blk tu saje la jln2 kt ptrjy...smbl bergamba..salah satu gamba kat atas tu ade gamba aku kt kete baru aku...dah sebulan kete aku tu......VIVA je...tu je la yg mampu.....ekekkekeke....br hr ni aku bg korg tgk...tu pun sekerat je..kekekekek....biasa la...gamba ni pun aku ambik pki kamera membe umah aku....nk pki kamera hp aku...hampeh....hp aku rosak la...tension!!!!!...satu2 die rosak...mengada btl...mencik aku.....nak suh aku beli br la tu....hisssss.....ermmm....tak byk aku snap gamba td....igt nak snap byk2...tp disebabkan cuaca terlalu panas....erm sikit je la..janji ade....kekeke...ok la...ni je la aktiviti aku hr ni.....hope u all enjoy....caucincau....................

2 comments:

Ceera said...

ooo... putrajaya ke tu??? nasib bagitau...

@>---~geina~---<@ said...

hehehhe....aah ptrjy...knp?ceera tk pernah smpi ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...