15 January 2008

BeRSuKa RiA MeNgHiLaNgKaN TeNsIoN..

taraaaa.............aksi2 gadis ayu bermain boling....kekekke...tak tahan tang kasut tu...kekekekkek......



ni awek2 ayu dr k-b-net..hehehe.kami tak main...tak sanggup nak main pki baju ala2 batik ni...silap2 bkn bola yg masuk...kami2 sekali masuk...kekekekek...

hahahaha....antara aksi gadis melayu terakhir pki baju batik main boling ...hahahahha...kelaka gila..bebudak ni main....sopan gitu.....kekekekkeke....
A'kum.....hehehhe...ni antara aktiviti aku ngn membe aku lepas opis hari ini....mula2 aku tak tau plan diorg nak main boling ni....br nak gerak blk br bgtau...erm aku tak kisah..layan je la diorg ni...janji happy.....heheheeh.....tp aku tak main....tak nak aku....tak kuasa nak main ngn baju ala batik ni...ngn kain mcm ni...silap2 bkn bola yg masuk...ngn aku2 sekali....ekekekkeek....yg main aida, ieda dan mek tuhi....aku, nana dan liza..tak main...mek tuhi je pki baju yg sesuai...si aida ngn ieda ni la pki baju kurng dan kurung fesyen batik.....kelaka gila tgk diorg main....ala2 sopan gitu.....nak baling pun cover2....kekekekke......tp ape pun mmg happy....biasa la...nak lepaskan tension....seharian ngn keje yg memeningkan kepala...time ni la nak release tension....tak kisah la...janji aku ngn kawan2 aku ni....happy....btl tak korang....heheheh...ok la..tk tau nak tulis ape lg...hope enjoy la ngn pic yg aku snap ni.....jgn gelak plak tgk pic diorg yg ala2 perempuan melayu terkahir ni main boling...eheheheheh....caucincau.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...