19 January 2008

BUSANNNNNNNN.....

hai kowang sume......hehhehe...hr ni aku tgh rajin nak menaip...tp aku tak tau nak citer ape....busan la...tak tau nak wat pe...nak kuar mls...tp rasa busan sgt ni....ermmm...nak ajak membe2 kuar...diorg ade hal masing2...takkan nak kaco...kang kata menyibuk plk...ermmm....dah la perut sakit ni...biasa la...tgh datang MOON ....kekekekeke....dah la smlm buat aku tension....bengong btl prmpn tu...selamba die mengadu psl aku....erm lantak la...janji aku tk buat bos aku marah...bknnya buat salah beso pun...bende kecik je...ermmmm....tak sedar diri die tu lg teruk....klu tak suka aku jgn pggl aku wat keje kat situ...ni ape2 hal panggl aku gak....mengada2...mcm bagus sgt...pk2 blk rasa dah malas nak keje...buat keje elok2 salah...buat keje salah je...asyik kene marah...ape lg nak buat...ermmm dah keje ...nak wt mcm mana....rasa nak lari je....tp nak lari mana.....ermmm.....BUSANNYA.....knp la aku rasa busan sgt ni...nnt nak kuar gak la....kan best klu ade BF...leh ajak jalan2 kan...jeles je tgk org ade bf kan...umo dah makin tua....kawen dok lagi...ermmmm.......biar la....sume tu keje tuhan...berSABA je la....ok la....aku tk tau nak taip ape lg ni...nak upload pic..mls...nnt la aku tepek pic yg best....k la...ade masa nnt aku update lg k....caucincau.....slmt berhari minggu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...