22 June 2008

Edit g@mb@...=P

ni la antara pic2 nya...sweet gak ka...heheheh..=P


Salam u all.....erm aku tk tau nak update ape...biasa la...tetiba tgn gatal nak update tgh2 mlm ni kan....eh mesti korg tertanya gamba2 kt atas tu kan...ermm tu la gamba adik2 aku...aku belek2 kt hp aku td..tetiba ade gamba yg diedit ni...nth mcm mana diorg ni wt..aku tuan punya hp pun tk tau...hehehe..cantik lak tu..tkpe..nnt aku cr mcm mana nak buat...erm biasa la..adik2 aku ni mmg minah interprem...suka bebeno bergambo...yg jd mangsa hp aku le...pantang aku blk kmpg...bila belek2 hp aku mesti ade gamba diorg...erm lantok la...janji diorg happy....huhuhu....=P

1 comment:

Tny said...

Haa tu lah.. tuan punya hp pun x nk explore..

Kan dh berbunga gmbar dieorg tuh =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...