30 June 2008

g@th3riNg MyuiTm.cOm

aku ngn Ermie..masa ni otw blk..time ni la br nk igt bergamba berdua...=)

Salam...hai u All...erm sori la...br nk update...dua hr lepas cuti aku bz kit...bkn bz wt pe pun...bz duk umh sorg2...hahahhah...hr sabtu hr tu aku jd dak baik tau...satu hr suntuk duk umah je...tk kuar mana pun....dah la tggl sorg2...housemate aku sume tkda...sume blk kmpg...aku je tk sedar diri tk nk blk kmpg...hahahha..bknnya jauh kmpg aku...dokat jo....tp tk blk gak....nk jd anak apo la ku ni...ehhehe...erm bkn aku tknak blk..sbb hr ahad aku ade GATHERING...ngn membe Forum Myuitm.com...tu psl aku tk blk...tp mmg buhsan gilerr aku duk umh sbtu tu...da la sorg2...terasa sepi dan sunyi sgt....isk..isk....sedih tau...bila dh duk sorg2 kt umah....ckp pun sorg2...ahhahahha...gilo ape aku nih....ermmm....=P=P

Berbalik pada citer yg aku nk story ni....smlm hr ahad..29 Jun 2008...aku g Gath Myuitm.com...di Seremban..erm da lama aku tk g gath diorg nih...kali ni gath wt kat umah slh seorg forumnis..Cik_bunga..kitorg wt barbeque...erm mmg best...korg nk tau knp best...sbb dpt makannnn....hahahhah..=P..syioookkkk woooo....erm aku tk tau nk citer mcm mana..sbb aku mls nak menaip ni...tp ape pun thanks kt sume yg dtg smlm...w'pun malu2 gitu...tp ttp meriah...hehehe...=Pkorg tgk je la pic yg aku snap ni...drpd situ korg phm2 jel storynya erk...k la..enjoyyyy...caucincauuu..=)=)=P

makanan yg ade kt gath smlm...erm sedap kan...mesti buat korg terliuqqq...hahahah..mmg sedappp...sedap ingga menjilat jari...=P

ni la chardoq...baby yg die pgg tu ank die...br je jadi ayah chardoq ni...tp tk mcm ayah je kan..mcm abg ade la..hahaah=P

ni antara pic2 kandid yg aku ambik...korg tgk je la erk...mcm2 ragam....=)

korg tau tk ni anak sape...erm ni la Fatini Dayana...anak Nur_aida..erm mcm2 ragam aku tgk si fatini ni..yg plg aku tk thn reti lak dak ni menjeling aku...hahahha..mmg kelaka...nth ikut sape la pangai die ni....saje aku snap byk2 pic fatini ni...sbb aku kelaka ngn telatah die...cam2 perangai...yg tk thn tu pic bwh tu...aikk..kecik2 da pandai bercinta..siap pgg2 tgn lg...auuwwww romantik gitu....hehehe...=P=)

ha!! yg ni plk..adiah lucky draw yg aku dpt smlm....adiah ni dr Cik_Bunga...kak ain..tq...cantik sgt...yg penting PINK tu...i Like...=P=)


4 comments:

JD-Kiss said...

sodapnyee sateyy!!!*sambil menari2 cam tengkorak kat kbur lam cter p.ramlee..hehhe

Ceera said...

bestnya ada makan2... kalau aku nie, mau aku ulng banyakkali.. hehee

@>---~geina~---<@ said...

jd - erm geram erk tgk sateyyy..hehehe..jom la kite wt mkn2...heheh=P

ceera - erm tau tkpe...best ceera...jom la kite wt mkn2..tingin nk mkn2 ngn ko...hhehe..=P

Lily.Lulu. said...

sonokkkk kalau gath macam nih
dah lama pulak x gather reramai
;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...