08 June 2008

Kenduri K@wEn...

Salam u all....ermm aku tk tau nak update ape...dua hr cuti ni aku duk umah je...nk blk kmpg...malas arr....nk save bajet...huhuhuh....cuma pg smlm aku g hospital pUtrajaya...tgk membe aku msk ospital....pg sabtu br aku tau die msk ospital...ape lg trs g tgk die...ptt la da lama tk sms aku....upanya die msk ospital...membe aku ni sakit ulser perut...sian sgt tgk die...dah la orgnya kurus...dgn sakit lg...makin kurus aku tgk...rasa nk bg je lemak aku ni kat die..hehehehhe....membe aku ni lelaki....br je kenal die...nama die hazrul....die keje kt Jab.perikanan subang...tp duk kt ptrjy ni....die sakit ulser ni kire dh tahap kritikal gak la...smpi muntah darah tu....aku tgk ubat yg die dpt pnya la byk....ermmmm...tkt aku....kebetulan gak la ....masa aku lawat die upanya die dh nk kuar ospital....so aku tlg la anta die blk ke umah....ade ke lemah mcm tu ade hati nak blk naik bas....tk psl2 pengsan ke..naya je...so dgn baik hatinya aku tlg la anta die blk umah...nasib baik umah kt area ptrjy gak...so boleh la aku anta....bila lagi nk tlg org kan...aku ni baik ati tau...korg je tak tau...hahahha...perasan kan..erm lepas anta die blk...aku pun blk umah la....lepak umah je....tk kemana pun...jd budak baik sat...hehehhe....hr ni pun sama...aku duk umah je....kemas2 umah...bilik dan sbginya la....eheheh....so hr ni aku tgh rajin nak tepek gamba...ni gamba2 masa sepupu aku kawen minggu lepas....best gak la...dpt jumpa sepupu2 yg dah lama tk jumpa..lepas gak la kerinduan kt sepupu2 aku ni...hehehhe...hope korg enjoy k....caucincau.......=P=P=)







ni masa sepupu aku [Ijam] bernikah...majlis nikah ni diadakan masa sabtu mlm....mmg ramai yg dtg....dkt 6 kete gak la yg ngiring...sonok gak tgk org nikah ni....huhuh...aku ni bila la nk rasa bernikah...hahahahha.....

aku, adik serta anak buah aku...heheheh...kitorg ni mmg wajib posing...pantang ade kamera...mesti nk bergamba....hehehe

hidayah[nunit] dan husnul[nunul]

sepupu aku yg tgh khusyuk melantak pelam...smpi tk pasan aku snap gamba...hehe...sblh tu plk akak aku ngn abg sepupu aku...abg as...

taraa.....sape lg klu bkn aku...gamba aku mesti la wajib ade kan..mana leh klu tk tepek kt sini...huhu....suke aku dpt bergamba ngn abg sepupu aku ni....susah benau nk jumpa die ni...memanjang bz....heheheh



gamba pengantin ngn mak bapaknya...bapak die la adik mak aku..hehehe

akak aku ngn nunul dan yg pasti sblh tu aku le....heheheh

anak2 buah dan adik aku....pantang ade kamera mesti posing punya la....

ni antara gamba pengantin yg sempat aku snap....lawa kan pengantin perempuannya....suka tgk baju die...lawa sgt.....apepun tahniah dan selamat pengantin baru....

ni pesilat mana lak tetiba muncul ni....heheheh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...